⦁ Splošno

Pravila in pogoji poslovanja v nadaljevanju veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo s fizičnimi in/ali pravnimi osebami preko spletne strani podjetja. V kolikor se s splošnimi pogoji spletne trgovine ne strinjate, vas prosimo, da trgovine ne uporabljate.

S spletno trgovino Planteh.si (www.planteh.si, v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje PLANTEH, Janez Penko s.p., Harije 16, 6250 Ilirska Bistrica, matična številka 8272689000, davčna številka SI35855088 (v nadaljevanju kot »Trgovec«). Pravila in  pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

⦁ Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

⦁ identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

⦁ kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);

⦁ informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno z morebitnimi poprodajnimi storitvami;

⦁ informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;

⦁ informacije o cenah izdelkov;

⦁ način, pogoji in stroški dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem rok dostave;

⦁ informacije o možnih načinih plačila;

⦁ podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;

⦁ informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

⦁ informacije o možnih načinih vračila izdelkov;

⦁ pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

⦁ Registracija kupca

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec (v nadaljevanju »kupec«) uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Trgovec bo osebne podatke, ki jih obiskovalec navede ob registraciji, uporabljal in obdeloval za namene sklepanja in izpolnjevanja pogodb, sklenjenih na daljavo. Vnosna polja, ki so označena z zvezdico, morajo biti obvezno izpolnjena, da je omogočena obdelava naročil in pošiljanje kupcu. Z registracijo v spletno trgovino soglašate s tem, da vam podjetje PLANTEH, Janez Penko s.p. lahko pošilja komercialna sporočila, iz katerih bo skladno z zakonskimi določili jasno razvidno, da so poslana v imenu podjetja PLANTEH, Janez Penko s.p. (spletne trgovine planteh.si).

Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. S temi Pravili in pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Registracija kupca ni obvezna. Kupec lahko hitri nakup opravi kot gost brez registracije. Vsi podatki, zahtevani za izvršitev nakupa bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov in ne bodo uporabljeni za noben drugi namen, razen za obdelavo naročila kupca.

⦁ Ponudba izdelkov, cene, rok dobave in dostava

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja. Vse slike poleg izdelkov so simbolične, so last podjetja ali dobaviteljev/poslovnih partnerjev. Ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo ali blago.

Vse cene izdelkov v spletni trgovini Planteh.si vsebujejo DDV. Cene so označene v evrih (EUR). Cene na straneh spletne trgovine Planteh.si veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine

Planteh.si. Cena, ki je navedena ob posameznem artiklu, je v času potrditve nakupa končna prodajna cena artikla in se po potrditvi naročila ne more spremeniti, razen če je izdelku dodana dodatna obcija, dodatna oprema,… Cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma distributerja ali jih ponudnik oblikuje sam. V ceno izdelka strošek dostave, montaže, predelave ni vključen. Vsa dodatna dela se oblikujejo po ceniku.

Trgovec si prizadeva čim bolje skrbeti za ažurnost in točnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Cene so redne oz. akcijske (s popustom), kar je jasno označeno v spletni trgovini Planteh.si ter se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Popusti se med seboj ne seštevajo.

Dostavni rok za izdelke z oznako "na zalogi" je 3-10 delovnih dni od potrditve naročila.

Dostavni rok za izdelke z oznako "na zalogi pri dobavitelju" je 15-20 delovnih dni od potrditve naročila.

Trgovec bo naročene izdelke dostavil kupcu v dogovorjenem roku. Če se rok podaljša zaradi zamud pri dobavi s strani dostavnih služb, prodajalec in trgovina planteh.si za to ne odgovarja. Rok dobave izdelkov ob dostavi na dom, ki so na zalogi, je od 3 do 10 delovnih dni od datuma potrditve naročila s strani trgovca oz. prejetja nakazila po predračunu, za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave trgovec sporoči kupcu po elektronski pošti ob potrditvi naročila.

Ker se zaloga spreminja vsako sekundo se mora kupec za točno zalogo pozanimati pri trgovcu na elektronski naslov info@planteh.si.

Za dostavo kupec izbere svoj naslov ali pa vpišete drug naslov. Prejemnik je v primeru plačila z gotovino, vedno tudi plačnik. Dostavo pošiljk z odkupnino opravlja podjetje Pošta Slovenije. Strošek poštnine v Sloveniji se prišteje k znesku naročila in se plača glede na skupno maso paketa in ne glede na višino zneska celotnega nakupa. Dostavljalec bo paket uporabniku dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da uporabnika na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, vas dostavljalec o tem obvesti. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški.

V primeru večjega (projektnega) nakupa, naj kupec kontaktira prodajalca PLANTEH,

Janez Penko s.p., na elektronski naslov info@planteh.si, pri čemer se trgovec in kupec dogovorita o pogojih za projektni popust.

V primeru, da artikla ni več na zalogi ali zaradi napačnih cen, ki lahko nastanejo pri avtomatiziranem prenosu, si podjetje Planteh, Janez Penko s.p. pridružuje pravico do zavrnitve naročila, o čemer boste obveščeni v najkrajšem možnem času

⦁ Plačilo

Plačilo se opravi na enega izmed sledečih načinov: plačilo po povzetju dostavni službi ali plačilo po predračunu.

Plačilo po povzetju opravite tako, da dostavni službi z gotovino ali kreditno/debetno kartico plačate nakup.*

*Pošta Slovenije si v primeru plačila po povzetju zaračuna dodatno provizijo (po veljavnem ceniku):

- nakup do 98,00 EUR; 1,25 EUR

- nakup 98,00 - 501,00; 1,28% od vrednosti

- nakup nad 501,00 EUR; 5,90 EUR + 0,30% od vrednosti

Pri izbiri plačila po predračunu, ob oddaji naročila prejmete e-sporočilo s podatki o naročilu in vsemi potrebnim podatki za plačilo preko naloga na banki. Vaše naročilo bo obdelano šele po prejemu bančnega potrdila o prejetem nakazila plačila. Predračun je potrebno plačati v roku 3 dni, sicer ima trgovec pravico odstopiti od pogodbe.

⦁ Postopek nakupa

⦁ Prvi nakup

V spletni trgovini si kupec izbere artikle, v kolikor želi kupiti več istih artiklov, v okencu ob izdelku vnese željeno količino in klikne gumb »Dodaj v košarico«. Količino izbranih artiklov lahko kasneje spreminja tudi v košarici. V »košarici« je omogočeno vnašanje kode kupona, ki jo kupcu ponudi trgovec.

Pred oddajo naročila je kupcu prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da enostavno:

⦁ vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;

⦁ vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;

⦁ spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;

⦁ odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter

Pred potrditvijo naročila je kupcu prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno,

da enostavno;

⦁ spreminja izbrani način dostave izdelka;

⦁ spreminja izbrani način plačila ter

⦁ pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila.

Ko se kupec odloči zaključiti nakup, v »košarici« izbere gumb »nadaljuj na blagajno«. V naslednjem koraku izpolni obrazec “Registracija”, če v naši spletni trgovini nakupujete prvič. S tem si ustvari nov uporabniški račun. V primeru, da je uporabnik že registriran izpolni »Prijavo«. 

Naslednji korak vas pripelje v “Blagajno”, kjer uporabnik preveri podatke plačnika, določi način dostave in plačila ter dostavo naročila na drug naslov (Izbere možnost »Dostavi na drug naslov?«). Ko izbere vse parametre klikne gumb “Oddaj naročilo”.

Po oddanem naročilu se izpiše potrdilo o sprejemu naročila ter povzetek naročila. Na e-pošto kupec prejme potrdilo o registraciji ter potrdilo o sprejemu naročila.

V spletni trgovini planteh.si je izdelke mogoče naročiti z dostavo le na naslov na območju

Republike Slovenije. Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku. Naročilo postane veljavno s trenutkom, ko ga kupec odpošlje.

Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od pogodbe na daljavo, preko kontaktnega elektronskega naslova. Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Če je bil izdelek pri dobavitelju posebej naročen za kupca preklic pogodbe ni mogoč. V primeru preklica naročila je kupec dolžan poravnati vse nastale stroške. Najdaljši rok za preklic naročila so 3 ure od oddanega

naročila.

Ko bo naročilo s strani trgovca pregledano, kupec na e-naslov prejme potrdilo o potrjenem/zaključenem naročilu oziroma v primeru morebitnih težav kupca kontaktira preko telefona ali e-pošte.

Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave (tudi izdelkov, ki niso na zalogi)  telefonsko kontaktira uporabnika/kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko oz. ga kontaktira preko e-pošte, sms sporočila.

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje. V elektronskem sporočilu obvesti kupca o pravici do odstopa od pogodbe in načinu izvrševanja te pravice ter navede naslov, kamor lahko kupec pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave.

Naročeni izdelki bodo odpravljeni po prejetem plačilu, razen v primeru plačila po povzetju.

⦁ Ponovni nakup

V kolikor je kupec predhodno že kupoval, si izbere geslo ter ob naročilu vnese e-poštni naslov. Z omenjenimi podatki se lahko na vrhu naše strani z klikom na gumb “Moj račun” prijavi v spletno trgovino in nato brez ponovnega vnašanja podatkov odda naročilo.

Registriran kupec lahko tudi vidi status naročila, zgodovino nakupov ali ureja vnesene osebne podatke.

Nadaljnji potek naročila poteka tako kot pri prvem nakupu.

Kupoprodajna pogodba

Trgovec kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Za presojo določil kupoprodajne pogodbe se uporablja slovensko pravo.

⦁ Naročilo z obveznostjo plačila

Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in zavezuje k plačilu.

⦁ Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Za odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Za odstop od pogodbe  se uporablja 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa: “Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.” Če so pri tem nastali kakršni koli stroški jih je kupec trgovcu dolžan poravnati. 

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov trgovcu na kontaktni elektronski naslov sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Sporočilu o odstopu je potrebno priložiti kopijo računa in obrazec. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni po prevzemu blaga pisno ali po elektronski pošti. Povratna pošiljka vrnjenega blaga na sedež podjetja

PLANTEH, Janez Penko s.p., Harije 16, 6250 Ilirska Bistrica, mora biti oddana v roku nadaljnjih 14 dni od poslanega obvestila o odstopu. Trgovec ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo trgovčevim splošnim pogojem poslovanja.

Izdelki in embalaža morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in z vso priloženo dokumentacijo. Priložena morajo biti kopija računa, telefonski kontakt ter TTR v primeru vračila denarja.

Možnost vračila ne velja v primeru izdelka naročenega za določenega kupca (vsi izdelki ki niso na skladišču v Republiki Sloveniji). V primeru, da prejmemo poškodovan izdelek, poškodovana ali umazana embalaža oz. v drugačnem stanju kot vam je bil poslan, ima trgovec pravico zavrniti izdelek. Vsakršna sprememba na izdelku ali uporaba neprimernega orodja ter poseganje v naprave, izdelke izniči možnost reklamacije, vrnitve izdelkov ali uveljavljanje garancije.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil dobavljen ali izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in željam.

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga in v nespremenjeni količini, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila.

Vračilo izdelkov

⦁ Reklamacija

Trgovec zagotavlja reklamacijo izdelkov v skladu z veljavno zakonodajo Republike

Slovenije.

Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je trgovec izrecno zagotavljal, če je trgovec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko prijavi reklamacijo na naslov PLANTEH, Janez Penko s.p., Harije 16, 6250 Ilirska Bistrica ali e-naslov: info@planteh.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa.

Kupec ima pravico, da v reklamacijskem zahtevku navede način rešitve reklamacije ali je to zamenjava blaga, odpravo napake (v primeru, da ponudnik lahko to zagotovi)  ali pa vračilo denarja. Obrazec za reklamacijo dobite pri prodajalcu.

Trgovec bo vsako reklamacijo ali pritožbo obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Garancijski rok začne teči z dnem prodaje blaga. Če želite uveljaviti garancijo, lahko to storite na naslov podjetja ali nam pišete na info@planteh.si. Ob uveljavljanju garancije pri trgovcu je kupec dolžan predložiti tudi ustrezno izpolnjen obrazec za reklamacijo izdelka, v katerem se zapišejo ugotovitve kupca in zahteva po odpravi napake ter predloži kopijo računa. Kupec mora trgovcu omogočiti pregled izdelka. Vrednost kupčevega zahtevka iz naslova reklamiranega blaga ne more biti večja, kot je vrednost kupljenega blaga.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja pri prodajalcu, direktno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.

Stroške povezane z dostavo do proizvajalce ter vse ostale dostavne stroške trgovec ne krije.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPOT).

Reklamacijski zapisnik

STVARNA NAPAKA

Opredelitev stvarne napake. Napaka je stvarna:

⦁ če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;

⦁ če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

⦁ če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

⦁ če je trgovec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec, ki pravilno obvesti trgovca o napaki, ima pravico od trgovca zahtevati, da:

⦁ Odpravi napako na blagu ali

⦁ vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

⦁ blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

⦁ vrne plačani znesek.

Pravice kupca prenehajo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil trgovca.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec je dolžan izdelek, ki ga je trgovcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave, prevzeti. Kupcu bo izdelek, ki ga je poslal po pošti vrnjen na naslov za dostavo.

Trgovec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka. Kupec je dolžan izdelek prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

⦁ Varovanje podatkov

Trgovec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z

ZVOP-1. Trgovec za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov spletne trgovine: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s trgovcem. Z nakupom ali vpisom v spletno trgovino kupec dovoljuje, da trgovec shranjuje, obdeluje in uporablja osebne podatke, posredovane na spletnem obrazcu, do preklica za naslednje namene: za telefonsko, pisno in elektronsko obveščanje o novostih in ponudbah, vabila na dogodke, segmentacijo strank, anketiranje, statistične obdelave.

Trgovec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo v skladu z ZVOP-1. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (po pogodbi je to Pošta Slovenije) bodo zaupani le uporabnikovi podatki za dostavo. Trgovec stopi s kupcem v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le takrat, ko kupec temu izrecno ne nasprotuje.

Kupec z izvedeno registracijo dovoljuje ponudniku zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih kupec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Podatki, ki jih zbira in obdeluje spletna trgovina, se razkrijejo le v izrednem primeru, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja.

⦁ Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna TUKAJ.

⦁ Arhiviranje pogodbe

Sklenjena pogodba med trgovcem in kupcem ter kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja PLANTEH, Janez Penko s.p.. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

⦁ Omejitev odgovornosti

Trgovec ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletni strani trgovca je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom.

Trgovec se ves čas trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Kupci lahko kadarkoli opozorijo trgovca na morebitne napake.

Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Trgovec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

⦁ Pritožbe in spori

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov trgovca. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Trgovec bo v 5-ih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med trgovcem in kupcem pristojno stvarno pristojno okrajno sodišče. Trgovec in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za ta Pravila in pogoje poslovanja in za vse spore med trgovcem in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Pravili in pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Trgovec na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki se nahaja na naslednji povezavi

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov,

Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

⦁ Spremembe Pravil in pogojev poslovanja spletne trgovine

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje

Pravila in pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način.

Vsaka sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati z iztekom 24-urnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Pravil in pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Kupec, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Pravil in pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku 24 ur od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi pravil in pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Pravil in pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da kupec s pisno izjavo trgovcu sporoči preklic. Spremembe pogojev poslovanja so možne s strani prodajalca možne kadarkoli.

⦁ Podjetje mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu.

Pravila in pogoji poslovanja spletne trgovine planteh.si (www.planteh.si), pričnejo veljati z dnem 10.12.2020 in veljajo do preklica.

⦁ Gradbeni projekti – gradbena podjetja – brezplačne ponudbe Za izdelavo brezplačne ponudbe za gradbeni projekt je potrebno v sporočilu (e-mail) izrecno navesti da se zaproša za brezplačno ponudbo. Za enega kupca (podjetje) se pripravi do deset brezplačnih ponudb. Za vsako nadaljnjo ponudbo, (če ni drugače pisno dogovorjeno preko e-pošte info@planteh.si) se ponudba zaračuna po tekoče veljavnem ceniku. Ponudba se ovrednoti po številu opravljenih ur za njeno izdelavo.

⦁ Dostava

Za izdelke večjih dimenzij, mase dostava ni vključena v ceno. O dostavi artiklov se dogovorite preko e-mail naslova: info@planteh.si

Za nakup v vrednosti nad 3000,00€ je dostava brezplačna. Brezplačna dostava velja le za maloprodajo ter artikle do skupne mase z embalažo 25 kg.

⦁ Certifikati

Certifikati za materiale, opremo v ceno niso vključeni. Za pridobitev certifikata je potrebno ob oddaji povpraševanja ali naročila v spletni trgovini to izrecno zahtevati. Certifikati so dobavljivi točno za kupljen izdelek (serijska številka izdelka), zato je naknadna izdaja certifikata zelo otežena.

⦁ Izdelki

V spletni trgovini so predstavljeni izdelki serijske proizvodnje ventili (lopute, krogelni ventili, zasuni, nožasti zasuni, zapornice) ter artikli kateri se izdelujejo individualno po merah, željah in načrtih kupca. Za nakup izdelkov iz te kategorije menjava artiklov ni mogoča, dostava se obračuna za vsak izdelek posebej, odstop od pogodbe po njenem podpisu ni mogoč. Rok dobave se za vsak artikel določi posebej. Ker se izdelke in kupce obravnava individualno je za vsak izdelek posebej potreben individualen dogovor. Kontakt: e-mail: info@planteh.si.